به عاشقا میگن دیونه


به عاشقا میگن دیونه

یکم از خودمون میگیم! توام از خودت بگو؟


مسافرت

 سلام آقا مارو بزور برداشتن آوردن مسافرت!بگو گجا؟ بروجرد!! البته ما بروجردی نیستیما به اسرار خالم اومدیمً

لامصب کلا از تمدن بدوره! کلی گشتم تا اینترنت کیر آوردم!  فعلا دیشب هی پسرخالم به من گیر میداد اذیتم کنه منم جوابشو  میدادم نمیدونم چرا ولی الکی خوش بود هی میرقصید فکر کنم دوستدخترش باهاش آشتی کرده بود(الکی گفتم) الانم بصورت خیلی مخفیانه دارم این آپو مینویسم! چون لب تاپ داماد خالمو پیچوندم! بعد از اینجا هم میخایم بریم نایین تو اصفهان! 

اگه تونستم که براتون بازم آپ میکنم اگه نتونستم دیگه شرمنده!

از این شکله خیلیخوشم اومد چیز باحالیهاصل لاتی!

سرتونو درد نیارممرسی میاید وبم نطر بزارید ممنون فعلا



نظرات شما عزیزان:

roshiii
ساعت16:51---6 فروردين 1391

divaneee


pardis
ساعت20:37---4 فروردين 1391
khosh begzare

nadia
ساعت19:34---4 فروردين 1391
عاشق این طرز نوشتنتم!
خوش بگذره


ویدا
ساعت11:46---4 فروردين 1391
شادزی

دزيره
ساعت11:44---3 فروردين 1391
خوش بگذره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: حسین | تاريخ: پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |